Výhody dopravního modelování
- Modelování intenzit individuální automobilové dopravy na dopravní síti
- Hodnocení variantních řešení z hlediska dopravního zatížení (intenzit) a dalších indikátorů (rychlosti, výkonů, spotřeby času)
- Prognóza dopravy – modelování výhledových scénářů
Naše služby v oblasti dopravního modelování
- Dopravní model České republiky:
- v podrobnosti dálnic a silnic I., II. a III. třídy a významných místních komunikací velkých měst
- současný stav
- návrhové období až do roku 2055
- Dopravní modely měst
- Prognózování výhledových intenzit automobilové dopravy
- Mikrosimulační modely křižovatek
Vybrané reference
Kategorizace dálnic a silnic I. třídy do roku 2050 / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2021)
Klatovy, Dopravní model zatížení komunikací automobilovou dopravou / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2021)
Silnice I/19, Obchvat Zárybničné Lhoty, prognóza intenzit / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2021)
Tábor, Dopravně inženýrské posouzení napojení průmyslové zóny Tábor východ – Vožická / Město Tábor (2020)
Zpracování prognózy intenzit automobilové dopravy do roku 2055 / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2018)
Koncepce rozvoje silniční sítě na území Kraje Vysočina / Kraj Vysočina (2017)
Mikrosimulační modely
Plzeň, Silnice I/26, okružní křižovatka Domažlická x Folmavská, Posouzení kapacity mikrosimulačním modelem / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2021)
Silnice I/26 Meclov – úprava křižovatky, Posouzení kapacity okružní křižovatky pomocí mikrosimulace / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2020)
Plzeň, Silnice I/20, Přestavba křižovatky Rondel – Karlovarská, Posouzení kapacity pomocí mikrosimulace / Ředitelství silnic a dálnic ČR (2019)