EDIP s.r.o. - dopravní inženýrství

dopravní inženýrství


Aktuality

Osm školení týkajících se aktualizovaných TP (188,189,225) a ČSN 73 6101 proběhne na osmi místech v ČR (od ledna do března 2019)

Technické podmínky zpracované firmou EDIP - aktualizované a schválené Ministerstvem dopravy v roce 2018: - TP 188 Posuzování kapacity křižovatek... Více zde »

Spolupráce firmy EDIP na evropském projektu PoliVisu (dopravní modelování) - první rok úspěšně ukončen

Dne 8.1.2019 proběhlo v sídle Evropské komise review (roční posouzení) výsledků řešení projektu PoliVisu za první rok řešení. Recenzenti... Více zde »

další aktuality




Mohlo by Vás zajímat
Připravuje se změna zákona č. 13/1997 Sb., která zahrnuje kromě změny koncepce dálnic i řadu dalších změn.

Navržená novela vkládá do § 5, Silnice nový odstavec (4) ve znění:

(4) Na silnici II. a III. třídy lze zakázat nebo omezit vjezd nákladních vozidel, jejichž největší povolená hmotnost činí 12 tun a více, pokud užití této silnice není nezbytné pro dosažení místa nakládky, vykládky, údržby nebo opravy vozidla nebo sídla nebo provozovny dopravce a je možné využít jinou vhodnou trasu. Za jinou vhodnou trasu se považuje i trasa vedoucí po pozemní komunikaci podléhající zpoplatnění. Zákaz nebo omezení vjezdu nákladních vozidel se provádí stanovením místní úpravy podle zvláštního předpisu11a) na základě předchozího souhlasu Policie České republiky. Policie České republiky souhlas vydá, pokud zákaz nebo omezení vjezdu nákladních vozidel neohrozí bezpečnost nebo plynulost provozu na pozemních komunikacích.

Obcím (či krajům), které budou chtít využít tohoto ustanovení nabízíme kompletní řešení - více informací po klikutí zde »


Časopis Dopravní inženýrství Edip s.r.o. obchod odbornými publikacemi